اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

تعداد کاربران تردز اینستاگرام به یک‌پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر رسید

  • کد خبر: ۱۷۴۶۳۰
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
تعداد کاربران تردز اینستاگرام به یک‌پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر رسید
داده‌های جدیدی از ثبت‌نام‌ کاربران در «تردز اینستاگرام» (Instagram Threads) منتشر شده است که از نزدیک‌شدن این اپلیکیشن به توییتر و در عین حال کم‌شدن تب و تاب ثبت‌نام‌های اولیه خبر می‌دهد.

شهرآرانیوز - «تردز اینستاگرام» بعد از انتشار، یک‌شبه به موفقیتی بزرگ دست یافت و در عرض چند روز ابتدایی به ۱۰۰ میلیون ثبت‌نام رسید. داده‌های جدید نشان می‌دهد که این برنامه به یک‌پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر در سراسر جهان رسیده است. همچنین این پلتفرم ۸۶ برابر بیشتر از پایگاه کاربران فعال هفتگی بزرگترین رقیب توییتر در ایالات متحده، Truth Social، کاربر فعال دارد. 

بررسی‌های جدیدی که شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن data.ai ارائه داده، نشان می‌دهد بعد از شروع طوفانی «تردز»، این شبکه اجتماعی در حال حاضر کمی افت کرده است. طبق گزارش شرکت اطلاعاتی اپلیکیشن Sensor Tower در اواخر هفته گذشته، کاربران فعال روزانه تردز در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه حدود ۲۰ درصد در مقایسه با شنبه کاهش یافتند. طبق گزارش CNBC، این شرکت گفته است زمانی که کاربران در این پلتفرم صرف می‌کنند هم حدود ۵۰ ٪ کاهش یافته است؛ تقریبا این مقدار از ۲۰ دقیقه به ۱۰ دقیقه رسیده است.

data.ai در ادامه گزارشش آورده است که حرکت تردز هنوز به پایان نرسیده است. طبق برآورد‌های فعلی، این برنامه اکنون بیش از ۱۵۰ میلیون‌بار دانلود شده است؛ که ۵.۵ برابر سریع‌تر از Pokémon Go Niantic است. این برنامه از زمان اولین عرضه خود در جولای ۲۰۱۶  رکورد بزرگترین انتشار یک برنامه را در اختیار داشت.

تعداد کاربران تردز اینستاگرام به یک‌پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر رسید

Data.ai همچنین گزارش‌های دیگری درباره مخاطبان تردز به اشتراک گذاشته است. رقیب توییتر در اولین هفته انتشار -و قبل از اعلام رسمی ۱۰۰ میلیون ثبت‌نام- حدود ۹۳ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان جذب کرده است.

جالب است که کاربران کشور هند در دانلود این اپلیکیشن پیشتاز هستند و ۳۳ درصد از دانلود‌های جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. پس از آن برزیل (۲۲%) و آمریکا (۱۶%) و در نهایت مکزیک و ژاپن به ترتیب با (۸%) و (۵%) قرار دارند. این برنامه به دلیل موانع نظارتی مربوط به نگرانی‌های حفظ حریم خصوصی و شیوه‌های جمع‌آوری داده، در حال حاضر در اتحادیه اروپا در دسترس نیست. متا اخیراً فعالیت کاربران اتحادیه اروپا را که با وی پی ان وارد تردز می‌شوند هم ممنوع کرد.

تعداد کاربران تردز اینستاگرام به یک‌پنجم کاربران فعال هفتگی توییتر رسید

چند روز پیش، تردز اولین به‌روزرسانی بزرگش را منتشر کرد. در این آپدیت پشتیبانی از iOS ۱۷ در کنار چند تغییر کوچک ارائه شده است. هنوز ارتقاهای بزرگ‌تری مانند فید، دکمه ویرایش، پشتیبانی از چند حساب، و یکپارچه‌سازی با ActivityPub (پروتکل غیرمتمرکزی که Mastodon از آن استفاده می‌کند) باید به این شبکه اجتماعی اضافه شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->